qq yada juke.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:39:02 -->-> Daha önceki mesaj 14:38:17 --

SHaReR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 2013 1.3 Dizel Sport' unu kullanıyorum. Almadan önce çok araştırdım, C segment araçlar arasında en iyilerden. Özellikle yol tutuşu ve dış tasarımı harika. Tavsiye ederim.
Konfor nasıl bunlarda, araç içi motor veya yol sesi felan ?