Konfor nasıl bunlarda, araç içi motor veya yol sesi felan ?
Yalıtımı çok iyi. Daha önce Corsa 1.2 benzinli kullanıyordum, şuanki Astra dizel olmasına rağmen içeriye çok daha az ses alıyor.. Kapı ve cam çevrelerindeki yalıtım malzemelerinden zaten önem verildiği anlaşılıyor. Corsa ve Astra dışında henüz araç kullanmadım ama Astra J' nin yol tutuşu gerçekten çok başarılı, çok güvenli bir his veriyor.