Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...59139050/detay

Opel Astra'lar nasıl arkadaşlar sizce?
Ben 2013 1.3 Dizel Sport' unu kullanıyorum. Almadan önce çok araştırdım, C segment araçlar arasında en iyilerden. Özellikle yol tutuşu ve dış tasarımı harika. Tavsiye ederim.