Tabi temiz bulabilirseniz audi, bmw, volvo.
bunların dışında çokta konforlu olmasın yolda kalmiyayim yeter dersen toyota, konfora çok önem veriyorsanız volkswagen.
Ford çok ses alıyor içeriye onuda eleyin.
Opel, peugeot, reno, fiat kesinlikle almayın
HTC Incredible S cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
50.000 TL'ye kadar araç tavsiyeleriniz
35
●1.703
- 04-04-2014, 07:36:40
- 04-04-2014, 10:47:52Arkadaşların dediğim gibi Honda,Toyota rahat ve sağlam arabalardır(Kaliteleri tartışılmaz).Bunların haricinde model takıntınız yoksa BMW'nin 2000-2005 aralığındaki 3 serisi modellerine bakabilirsiniz.Bu saydıklarımın dışında daha ekonomik ve fiyatına göre oldukça rahat ve seri olan Ford Focus'u önerebilirim.
- 04-04-2014, 11:17:29http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...59593454/detayAltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fena - 04-04-2014, 12:52:37Sende bendensin.
bende bi süredir 50-55 arası aynı şekil araba bakıyorum.
4 seçeneğim vardı şimdilik 2 ye indirdim.
Dizel
Astra J kasa sedan
Toyota Corolla
Ford Focus 3
Benzinli
Honda civic 1.6 elegance otomatik
Astrayı eledim : Önümüzdeki aylarda 1.6 motoru çıkacak. O zaman piyasada ki 1.3 lerin fiyatlarının ciddi oranda düşeceği düşünülüyor ondan vazgeçtim.
Corolla da kararsızım. : o paraya ancak 2011-2012 alınıyor . Yeni kasaları çıktığı için ilerde fiyatta düşme olurmu zarar ettirirmi diye kararsızım ama halen 97 toyotaların altın gibi değerli olduğunu bildiğim için anca uygun düşerse tercih edebilirim.
Focus 3 : Trend ve trendx lere hiç bulaşma 95hp boş pek tercih edilen değil. Style veya titanium 115hp 6 ileri vites ve özellikli arabalar. Focus her zaman satar ilerisi içinde düşünmek lazım. ilk tercihim focus.
Honda civic : yeni kasalar güzel elegance paketi en çok satılan tutan paket. 50 civarı ikinci eli bulunabiliyor. az yakması için lpg li olanlarda var fabrika çıkışı. otomatik vites tercih edin en çok tutulanı o.
Benim düşüncelerim bu kadar
- 04-04-2014, 16:42:17Direk 50.000 tl'lik bir araba önermedim ben. Zaten arkadaş konuda belirtmiş "50.000 tlye kadar diye" Ben kullandım çok memnun kaldım her yönüyle ve tavsiye etmek istedim. Düşüncemi belirttim sadece. Üstelik senden daha iyi anladığıma bahse girerimWebRelax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende bi süredir 50-55 arası aynı şekil araba bakıyorum.
tank gibi araba