vay arkadaş. upload hızına göreymiş demek.
upload a para ödeyenlere (3g gibi) ne olacak? bilgi vermeden böyle birşeyi yapması hangi kanuna uyuyor?
Dikkat: Digiturkplay İnternet Erişiminizi Paylaşıyor
58
●12.035
- 03-03-2014, 20:48:13Vayy çakallar vayy
ben diyorum maç izleyince evdeki diğer pclerden nete niye zor giriliyor
- 04-03-2014, 02:10:47İşte bence asıl önemli noktada bu. Cogu kotalı iss uploadı hesaplamaya katmıyor ama 3g operatorler için upload da kotaya dahil. Bu yüzden bunun onayı alınmalı yada bilgisi verilmeli.SzolnoK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2014, 10:16:54Selam ,
Digiturk maç açıldığında bu sistemi kullanacağım kabul ediyor musun diyor ?
Siz okumadan "Evet" derseniz , upload hızınızı kullanır. Uygulama güzel birşey fakat istemiyorsanız upload hızınızın kullanılmasını kabul etmezsiniz olur biter
Bu konu google aramalarında görünse bile Digiturk size dava açma hakkı doğabilir , herşey açık ortada okumadan "Evet" diyen kullanıcı yanar.
Kolay gelsin. - 04-03-2014, 13:19:22Digitürk'ün verdiği açık konusunda şöyle bir fikrim var. Eğer bir yazılım alacaksanız, sistem gereksinimlerini belirlersiniz. Büyük ihtimal digitürk bu konuda cimri davranıp, sunucu konusunda gerekli yatırımı yapmadı. Yazılım firmasıda bu durumda p2p paylaşım yaparak az kaynak kullanarak (daha doğrusu müşterilerini kaynak olarak kullanarak) sistem gereksinimlerine uygun yazılım üretti. Digitürk yönetiminin böyle bir konuda bilgisi olduğunu zannetmiyorum ancak kendi bünyesindeki IT elemanları durumun farkına varmıştır ama üst yönetime bildirme gereksinimi duymamış olabilirler.
Böylece ne olmuş oldu;
- Digitürk 1 sunucu + izlettiği her neyse onun lisans ücreti karşılığında oldukça kâr ederek sizlere ürününü pazarlamış oldu,
- Müşterilerine bu durumu bildirmeden sistem kaynaklarınızı sömürmüştür.
Tahminim budur.
ben diyorum maç izleyince evdeki diğer pclerden nete niye zor giriliyor