Buna mutlaka bir ayar verilmiştir. Sözleşmelerde felan mutlaka yazıyordur. Yoksa böyle bişey yapacaklarını sanmıyorum. Göze alınacak bişey değil heleki böylesine yaygın bir sistemde. İallaki farkedenler olacağını düşünmüşlerdir ve kılıfına uydurmuşlardır.