• 22-01-2008, 01:30:53
    #19
    Üyeliği durduruldu
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hastane Diyarbakır'da değilde Erzurum'da olsaydı bu kadar tepki almayabilirdi bence.
    hehe süpersin mason ya hayretle izliyorum seni
  • 22-01-2008, 01:33:48
    #20
    freon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi malzeme lazımmı
    röntgen tomo cihazları filmleri satış servis gibi bilimum işleriniz msn profilimde

    YAŞ:14
    yahu küçümsücek ne var ? anlamış değilim he küçümsenmelik hareketler yazar belirtirsin.. arkadaş gelmiş tanıtmış bunda küçümsenecek bir taraf göremiyorum ..

    Hayırlı olsun diyarbakar'ımıza ..
  • 22-01-2008, 08:16:38
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Evet Doğunun Parisine Hayırlı olsun
  • 22-01-2008, 12:03:05
    #22
    Misafir
    eminimki hiçbir arkadaş konunun diyarbakır olmasından bu tepkiyi vermedi. istanbul'da olsa ya da izmir'de yine aynı tepkiyi verecektim. gereksiz olduğunu düşündüğümüz için bu tepkiyi verdik.

    dipnot: bende adıyamanlıyım.
  • 22-01-2008, 16:35:05
    #23
    Üyeliği durduruldu
    şehrimize daha doğrusu ülkemize bir insan önemi için sağlığı için yapıt yapılıyor
    siz ise bunu karşılık dalga geçiyorsunuz bu yapıt sizinde memleketinizdede yapılabilir size
    bu yorumlar size yapılsa idi durumunuz nasıl olurdu ?
    hiç birşey demiyorum vede mesajlarınızı önemsemiyorum
    şikayetim gerekli kişilere iletilmiştir!
  • 22-01-2008, 16:51:03
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlısı olsun, umarım amacına uygun olarak çalışılır.
  • 22-01-2008, 17:28:00
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Doğudaki hastane ve okul kıtlığı düşünülürse iyi bir haber.Teşekkürler.
  • 22-01-2008, 17:34:47
    #26
    arkadaşlar saygısızlık falan yazılmış da. (eğer benim de saygısızlık ettiğim düşünüldüyse)Eğer bir saygısızlığım olduysa özür dilerim.

    -yalnız bir saygısızlık etmek istememiştim.konunun açılış amacını tam anlamadığımdan öyle anlaşılmış olabilir--
  • 22-01-2008, 17:53:50
    #27
    Üyeliği durduruldu
    konunun açılış amacı arkaşımızından belirttiği gibi doğuda ki okul ve hastahane kıtlığının çözümlenmeye başlatılması vede sevindirici bir haber olması
    bu hastahene istanbulda açılmış olsa vede ben tnaıtım yapsa idim haklı idiniz ama
    okul ve hastahane sayısının fazla olmadığı vede gittikçe arttığını belirtmek için veya gerekli önemin gittikçe arttığını belirtmek için konuyu açmış bulunuyorum...