• 21-01-2008, 23:57:43
    #10
    medea_seo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saygınız seviyeniz bu kadar mı ¿
    İnsanı Tanımlayan Yaptıklarıdır Kardeş...

    +Dalga geçen küçümseyen arkadaşlar gün gelir devran döner bu sözleri unutmayın

    +dalga geçenler offtopic yazan bir katagoride geyik yapıp konuyu gereksiz görüyorsunuz siz ne kadar gerkliyseniz bu forumda bu konuda o kadar gerekli

    + Diyarbakırımıza Hayırlı Olsun.... Nice Şifalar Dağıtması Dileğiyle
  • 22-01-2008, 00:03:35
    #11
    Bunun saygı ile alakası yok, Off-Topic demek alakasız anlamı olmayan konular açılacak yer demek değildir.
  • 22-01-2008, 00:16:34
    #12
    KamiLOwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun saygı ile alakası yok, Off-Topic demek alakasız anlamı olmayan konular açılacak yer demek değildir.
    Alakalı konuları listelerseniz bir dahaki sefere ona göre konu açarız hatayada düşmeyiz

    +Off-Topic Hayata dair Aşk - ihanet - Ögrencilik- Doğa - Para diye başlayan off-topicde yazan hayata dair ibaresi yetiyor bu konu için diyarbakırda yeni bir hastane açılıyor ve bunu tanıtmak istiyor arkadaş hayırlı olsun demek yerine bu akdar üzerine gitmenin anlamı ne ben hala anlayamadım yok kasıt var diyorsanız çıkın ortaya amacınızı öğrenelim
  • 22-01-2008, 00:27:33
    #13
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hastane Diyarbakır'da değilde Erzurum'da olsaydı bu kadar tepki almayabilirdi bence.
    bence hiç alakası yok konun ne amaçla açıldığı tam anlaşılamadığı için bu kadar yazı çıktı.
    konuda bi resim var bide diyarbakır bilmemney hastanesi açılıyor yazıyor. off topic diye doğru düzgün anlaşılamayan konular açılabilir mi yani??
  • 22-01-2008, 00:32:30
    #14
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hastane Diyarbakır'da değilde Erzurum'da olsaydı bu kadar tepki almayabilirdi bence.
    Seninle aynı fikirde olacağımızı tahmin bile etmezdim demek önyargılı olmamak gerekiyor....

    + Şaka bir yana ama haklısın mrmanson benden ondan korktuğum için aynı tepkiyi verdim yoksa insan bilgi ister tepki göstermez konuyu anlamayan birinin vereceği ilk tepki biraz açıklarmısın arkadaşım olur ama dalga geçerek değil
  • 22-01-2008, 00:47:57
    #15
    medea_seo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu anda diyarbakır'ın dicle kent semtinde yapılmakta olan diyarbakır'ın en büyük vede en güzel hastanesi
    Konuya hiç mesaj yazmamış biri şu mesajdan ne anlıyor bana söyleyebilir mi?

    Siz nesiniz? Bu hastanenin yapımında faydası olan birimi? Bu hastane ile alakanız nedir? Yada bu konuyu açarak hastanenin hangi özelliğini bizlere yansıtıyorsunuz.

    Bende bizim apartmanı çekeyim foruma koyayım. Forum bir tartışma ve farklı fikirlerin buluştuğu alandır.

    Bir üst mesajda alay edenler falan yazmışsınız. Sizi tanımıyorum ne kastım olacak alay edeyim. Eğer bir kişi değil iki kişi ve daha fazla biri birşey söylüyorsa açtığınız konuyu tekrar bir gözden geçirin.
  • 22-01-2008, 00:53:11
    #16
    KamiLOwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya hiç mesaj yazmamış biri şu mesajdan ne anlıyor bana söyleyebilir mi?

    Siz nesiniz? Bu hastanenin yapımında faydası olan birimi? Bu hastane ile alakanız nedir? Yada bu konuyu açarak hastanenin hangi özelliğini bizlere yansıtıyorsunuz.

    Bende bizim apartmanı çekeyim foruma koyayım. Forum bir tartışma ve farklı fikirlerin buluştuğu alandır.

    Bir üst mesajda alay edenler falan yazmışsınız. Sizi tanımıyorum ne kastım olacak alay edeyim. Eğer bir kişi değil iki kişi ve daha fazla biri birşey söylüyorsa açtığınız konuyu tekrar bir gözden geçirin.
    Resmin en üstünde açıklama var ikincisi konuyu açan ben değilim üçüncüsü konuyu açana yönelik cevaplarınız ama verdiğiniz cevaplar benim düşüncelerime olan cevaplarınız iyice okuyun yazılanları bence
  • 22-01-2008, 01:20:16
    #17
    her yapılması planlaranan binanın maketi foruma koyulsaydı galatasaraylılar 134 tane konu açtıydı
  • 22-01-2008, 01:27:13
    #18
    Eeuehe Konuya ÅŸimdi renk geldi.