saygınız seviyeniz bu kadar mı ¿
İnsanı Tanımlayan Yaptıklarıdır Kardeş...
+Dalga geçen küçümseyen arkadaşlar gün gelir devran döner bu sözleri unutmayın
+dalga geçenler offtopic yazan bir katagoride geyik yapıp konuyu gereksiz görüyorsunuz siz ne kadar gerkliyseniz bu forumda bu konuda o kadar gerekli
+ Diyarbakırımıza Hayırlı Olsun.... Nice Şifalar Dağıtması Dileğiyle