medea_seo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saygınız seviyeniz bu kadar mı ¿
İnsanı Tanımlayan Yaptıklarıdır Kardeş...

+Dalga geçen küçümseyen arkadaşlar gün gelir devran döner bu sözleri unutmayın

+dalga geçenler offtopic yazan bir katagoride geyik yapıp konuyu gereksiz görüyorsunuz siz ne kadar gerkliyseniz bu forumda bu konuda o kadar gerekli

+ Diyarbakırımıza Hayırlı Olsun.... Nice Şifalar Dağıtması Dileğiyle