KamiLOwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya hiç mesaj yazmamış biri şu mesajdan ne anlıyor bana söyleyebilir mi?

Siz nesiniz? Bu hastanenin yapımında faydası olan birimi? Bu hastane ile alakanız nedir? Yada bu konuyu açarak hastanenin hangi özelliğini bizlere yansıtıyorsunuz.

Bende bizim apartmanı çekeyim foruma koyayım. Forum bir tartışma ve farklı fikirlerin buluştuğu alandır.

Bir üst mesajda alay edenler falan yazmışsınız. Sizi tanımıyorum ne kastım olacak alay edeyim. Eğer bir kişi değil iki kişi ve daha fazla biri birşey söylüyorsa açtığınız konuyu tekrar bir gözden geçirin.
Resmin en üstünde açıklama var ikincisi konuyu açan ben değilim üçüncüsü konuyu açana yönelik cevaplarınız ama verdiğiniz cevaplar benim düşüncelerime olan cevaplarınız iyice okuyun yazılanları bence