Bu hastane Diyarbakır'da değilde Erzurum'da olsaydı bu kadar tepki almayabilirdi bence.
bence hiç alakası yok konun ne amaçla açıldığı tam anlaşılamadığı için bu kadar yazı çıktı.
konuda bi resim var bide diyarbakır bilmemney hastanesi açılıyor yazıyor. off topic diye doğru düzgün anlaşılamayan konular açılabilir mi yani??