medea_seo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu anda diyarbakır'ın dicle kent semtinde yapılmakta olan diyarbakır'ın en büyük vede en güzel hastanesi
Konuya hiç mesaj yazmamış biri şu mesajdan ne anlıyor bana söyleyebilir mi?

Siz nesiniz? Bu hastanenin yapımında faydası olan birimi? Bu hastane ile alakanız nedir? Yada bu konuyu açarak hastanenin hangi özelliğini bizlere yansıtıyorsunuz.

Bende bizim apartmanı çekeyim foruma koyayım. Forum bir tartışma ve farklı fikirlerin buluştuğu alandır.

Bir üst mesajda alay edenler falan yazmışsınız. Sizi tanımıyorum ne kastım olacak alay edeyim. Eğer bir kişi değil iki kişi ve daha fazla biri birşey söylüyorsa açtığınız konuyu tekrar bir gözden geçirin.