Konu
Özel Dicle Park Hastanesi - Diyarbakır
22-01-2008, 17:34:47
#26
neoberg
arkadaşlar saygısızlık falan yazılmış da. (eğer benim de saygısızlık ettiğim düşünüldüyse)Eğer bir saygısızlığım olduysa özür dilerim.
-yalnız bir saygısızlık etmek istememiştim.konunun açılış amacını tam anlamadığımdan öyle anlaşılmış olabilir--