arkadaşlar saygısızlık falan yazılmış da. (eğer benim de saygısızlık ettiğim düşünüldüyse)Eğer bir saygısızlığım olduysa özür dilerim.

-yalnız bir saygısızlık etmek istememiştim.konunun açılış amacını tam anlamadığımdan öyle anlaşılmış olabilir--