eminimki hiçbir arkadaş konunun diyarbakır olmasından bu tepkiyi vermedi. istanbul'da olsa ya da izmir'de yine aynı tepkiyi verecektim. gereksiz olduğunu düşündüğümüz için bu tepkiyi verdik.

dipnot: bende adıyamanlıyım.