şehrimize daha doğrusu ülkemize bir insan önemi için sağlığı için yapıt yapılıyor
siz ise bunu karşılık dalga geçiyorsunuz bu yapıt sizinde memleketinizdede yapılabilir size
bu yorumlar size yapılsa idi durumunuz nasıl olurdu ?
hiç birşey demiyorum vede mesajlarınızı önemsemiyorum
şikayetim gerekli kişilere iletilmiştir!