konunun açılış amacı arkaşımızından belirttiği gibi doğuda ki okul ve hastahane kıtlığının çözümlenmeye başlatılması vede sevindirici bir haber olması
bu hastahene istanbulda açılmış olsa vede ben tnaıtım yapsa idim haklı idiniz ama
okul ve hastahane sayısının fazla olmadığı vede gittikçe arttığını belirtmek için veya gerekli önemin gittikçe arttığını belirtmek için konuyu açmış bulunuyorum...