r10.net t-shirtlerimiz olsa..
74
●4.282
- 21-01-2008, 11:36:32küresel ısınma var valla kış yok
yaza ne kaldı t-shirt ideal siyah örümcekli olan güzel arkasınada bişi bulunursa süper olur
- 21-01-2008, 13:42:59Çok güzel ama Baya renk tonu var altındakiler kalksa Sade R10.Ney yazsa.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2008, 14:34:46Çok güzle olmuş bi de örümcek resmi eklendi mi tamamdır heraldeMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle