Arkadaşlar merhaba,
Geçtiğimiz haftalarda Garanti bankasına gidip hesabımı kapattırmak istiyorum dedim. Tamam deyip dilekçe yazdırdılar. Yazıp imzaladım verdim. 11 kuruş param varmış onu da aldım. (Bir yandan oradaki görevli neden kapatıyorsunuz, birikim yapmayı düşünür müsünüz? gibi sorularla beni çileden çıkarttı.) Sanal kartta da hesapta da para yoktu. Bugün tam 10 gün oldu hesap hala açık + olarak sanal kartıma 10 kuruş para yüklenmiş yeniden?
Şimdi ben ne yapayım bu bankaya anlamıyorum ki? Bi' fikir verir misiniz? Şunlardan kurtulduğum gün bi' yerime kına yakıcam!
Edit: Görevli hesabınız kapatılmıştır dedi. 3 defa sordum üst üste ve evet dedi
Aman yarabbi kurtulmak mümkün değil mi????
10
●739
- 28-12-2013, 21:25:16Valla hocam benim kredi kartını kapatmayı düşünüyorum bu garanti bakasından ama nasıl bir şekilde kapatacağımı anlayamadım.Şube müşteri hizmetlerini arayın diyor, m.hizmetleri şubeye gidin diyor.3-5 taksiti kaldı hepsini yatırayım kapatın diyorum ama nafile.
Siz kredi kartını mı yoksa hesabı mı kapattınız? - 28-12-2013, 21:39:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.siz ne diyorsunuz bulunduğumuz yere yüzlerce uzaktaki bir ildeyken tanıdığım banka hesabı açmıştı şimdi artık orda yaşamıyor hesabını kapattırmak istediğinde o ile gitmesini söylediler veritabanı ortak değil mi zaten anlamadım
- 28-12-2013, 22:52:38Üyeliği durduruldubenim hesabımı zorla kapattılar ticari kullanımdan dolayı
- 29-12-2013, 00:50:04Hesap ialetim ucretini hesapta para varsq oyle alir hesapta para yoksa alamaz, daha sonra onune cikmaz rahat ol. Hesabinda para bulundurma aninda keserlerncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 29-12-2013, 11:06:02bankada çalışmış biri olarak kartlarınızı müşteri hizmetlerinden şu şekilde kapatın önce borcu olup olmadıgını sorgulayın müşteri hizmetlerinden sonra da kartımı kaybettim o yuzden kapatmak ıstıyorum deyın tabı borcunuz yoksa yenı kartı hangı adresınıze almak ıstedıgınız soracaklar ve yenı kart ıstemedıgınız soyleyın bu kadar kartınız kapatılır borcunuz yoksada kafa rahat olur bazen bakıyen olmasada kart ucretı yansır ve eksı bakıyeye dusersınız ılerde sorun cıkartabılır yanı sızı ugrastırır
NOT: son bırkac ayda duzenleme degıstı ıse bılmıyorum ama bu sekılde oluyor soyledıklerım dogru ama bırıne manı olmak ıstemem baska yol bılıyorsanuz onuda kullanıabılırsınız ıyı hafta sonları dılıyorum
