bankada çalışmış biri olarak kartlarınızı müşteri hizmetlerinden şu şekilde kapatın önce borcu olup olmadıgını sorgulayın müşteri hizmetlerinden sonra da kartımı kaybettim o yuzden kapatmak ıstıyorum deyın tabı borcunuz yoksa yenı kartı hangı adresınıze almak ıstedıgınız soracaklar ve yenı kart ıstemedıgınız soyleyın bu kadar kartınız kapatılır borcunuz yoksada kafa rahat olur bazen bakıyen olmasada kart ucretı yansır ve eksı bakıyeye dusersınız ılerde sorun cıkartabılır yanı sızı ugrastırır
NOT: son bırkac ayda duzenleme degıstı ıse bılmıyorum ama bu sekılde oluyor soyledıklerım dogru ama bırıne manı olmak ıstemem baska yol bılıyorsanuz onuda kullanıabılırsınız ıyı hafta sonları dılıyorum