Konu
Aman yarabbi kurtulmak mümkün değil mi????
28-12-2013, 22:21:38
#5
ncetin
Benimde garanti bankasında bir hesabım var. Ama hiç para yok hesapta kullanmıyorum çoktandır.
Bu hesap işletim ücreti vb. şeyler sonradan çıkmaz değil mi?