ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde garanti bankasında bir hesabım var. Ama hiç para yok hesapta kullanmıyorum çoktandır.
Bu hesap işletim ücreti vb. şeyler sonradan çıkmaz değil mi?
Hesap ialetim ucretini hesapta para varsq oyle alir hesapta para yoksa alamaz, daha sonra onune cikmaz rahat ol. Hesabinda para bulundurma aninda keserler

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi