Arkadaşlar merhaba,

Geçtiğimiz haftalarda Garanti bankasına gidip hesabımı kapattırmak istiyorum dedim. Tamam deyip dilekçe yazdırdılar. Yazıp imzaladım verdim. 11 kuruş param varmış onu da aldım. (Bir yandan oradaki görevli neden kapatıyorsunuz, birikim yapmayı düşünür müsünüz? gibi sorularla beni çileden çıkarttı.) Sanal kartta da hesapta da para yoktu. Bugün tam 10 gün oldu hesap hala açık + olarak sanal kartıma 10 kuruş para yüklenmiş yeniden?

Şimdi ben ne yapayım bu bankaya anlamıyorum ki? Bi' fikir verir misiniz? Şunlardan kurtulduğum gün bi' yerime kına yakıcam!

Edit: Görevli hesabınız kapatılmıştır dedi. 3 defa sordum üst üste ve evet dedi