Valla hocam benim kredi kartını kapatmayı düşünüyorum bu garanti bakasından ama nasıl bir şekilde kapatacağımı anlayamadım.Şube müşteri hizmetlerini arayın diyor, m.hizmetleri şubeye gidin diyor.3-5 taksiti kaldı hepsini yatırayım kapatın diyorum ama nafile.
Siz kredi kartını mı yoksa hesabı mı kapattınız?