• 26-11-2013, 17:34:02
    #1
    merhaba arkadaşlar dün bir ağabeyimin evinde 3-4 koli süt gördüm.
    merak ettim nedir dedim.
    nutricina fortine adında süt dedi doktor tavsiye etmiş oglunun normal yaşıtlarından 3-5 kilo eksik olduğundan yazmış.
    diyorki 4-5 ay kullandım yaşıtlarından şimdi 3-5 cm daha uzunmuş.
    çocukları maşALLAH gelişmişler.
    şimdi ben spor yapıyorum genel itibari ile hem koşu hemde vucüt geliştirme.
    kaslarım normal çevremle kıyasladığımda bayağı iyi ve toplu . 2-3 yıldır yapıyorum zaten vucüt geliştirmeyi.
    daha önceleri protein tozu kullandım fakat sonrasında bıraktım almadım.

    şu nutricina fortine değerlerine baktım belli aralıkta proteinde barındırıyor. sizce bundan faydalanmalımıyım yoksa almamalımıyım.
    veya şu aptamil bebek mamaları var onlardada belli oranlarda protein var sizce faydasını görürmüyüm daha önce kullanan sonuç alan varmı acaba?.
    not kilo ile sorunum yok şu aşamada.
  • 26-11-2013, 20:05:32
    #2
    Valla Hocam bende 1 ay önce başladım Elimden geldiginde Protein tüketmeye çalışıyorum yedigim herşeyde protein arıyorum, Protein degeri en yüksek yiyecekleri yiyorum, Fakat yinede yetersiz kalıyor anlamış degilim.
    1 Günde 500 Gram Tavuk yersem sadece protein tam oluyor bunlada hem ugraşcaksın hemde her gün 5 Lira sadece tavuga gidecek..

    Ben Gün içersinde 1 Litreye yakın yarım yaglı süt,
    300-400 Gram Yogurt
    50-100 Gram Peynir
    2-3 Yumurta Kesinlikle alıyorum tabiki bunlar yetersiz kalıyor
  • 26-11-2013, 22:25:07
    #3
    Hocam bebek maması değilde, ENSURE adlı içeceği kesinlikle öneririm.
    Ensure, normalde besi alamayan kanser hastalarına yazılan bir içecektir. Kimyasal deposu değildir.
    Kakaolusu Çilek Muz ve Vanilyalısı var ama çileklisi çok güzel

    BU ARADA BEDAVA ALMA ŞANSINIZ VAR, NASIL MI?
    Tanıdığınız eczanelerden rica edin; Ensure'yi doktorlar koli koli yazmakta. Bildiğim kadarıyla 6 ayda bir alabiliyor hasta. Almadığı zaman eczane çöpe atıyor. 2-3 senedir 3er 4er koli alıyoruz.
  • 27-11-2013, 01:46:33
    #4
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bebek maması değilde, ENSURE adlı içeceği kesinlikle öneririm.
    Ensure, normalde besi alamayan kanser hastalarına yazılan bir içecektir. Kimyasal deposu değildir.
    Kakaolusu Çilek Muz ve Vanilyalısı var ama çileklisi çok güzel

    BU ARADA BEDAVA ALMA ŞANSINIZ VAR, NASIL MI?
    Tanıdığınız eczanelerden rica edin; Ensure'yi doktorlar koli koli yazmakta. Bildiğim kadarıyla 6 ayda bir alabiliyor hasta. Almadığı zaman eczane çöpe atıyor. 2-3 senedir 3er 4er koli alıyoruz.
    Kilo aldırıyormu hocam? Birde doğal bir şey mi?
  • 27-11-2013, 01:59:00
    #5
    oxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kilo aldırıyormu hocam? Birde doğal bir şey mi?
    51 iken 59 oldum şuan.

    Googleden baktım donanımhaber'dede konusu var, http://forum.donanimhaber.com/m_41344949/tm.htm

    ama dediğim gibi ücret vermenize gerek yok. Tanıdık eczane ayarlayabilir; çünkü hastaya fazladan fazladan yazıyorlar ve hasta almıyor bir çok kolisini dağıt diyor.

    Soya ve süte alerjisi olmayan kullanabilir yan etkisi yok.
  • 27-11-2013, 03:32:20
    #6
    Şahsi tavsiyem sebzeye ve beyaz ete gömül, kırmızı et zaten en sağlam besin fakat onu yakması zor olduğu için ben tüketmiyorum sevmiyorumda zaten.

    Sabah kahvaltısı için düşünüyorsan da, yumurta var peynir var zeytin var var da var gene de sen bilirsin.