Kilo aldırıyormu hocam? Birde doğal bir şey mi?
51 iken 59 oldum şuan.
Googleden baktım donanımhaber'dede konusu var,
http://forum.donanimhaber.com/m_41344949/tm.htm
ama dediğim gibi ücret vermenize gerek yok. Tanıdık eczane ayarlayabilir; çünkü hastaya fazladan fazladan yazıyorlar ve hasta almıyor bir çok kolisini dağıt diyor.
Soya ve süte alerjisi olmayan kullanabilir yan etkisi yok.