merhaba arkadaşlar dün bir ağabeyimin evinde 3-4 koli süt gördüm.
merak ettim nedir dedim.
nutricina fortine adında süt dedi doktor tavsiye etmiş oglunun normal yaşıtlarından 3-5 kilo eksik olduğundan yazmış.
diyorki 4-5 ay kullandım yaşıtlarından şimdi 3-5 cm daha uzunmuş.
çocukları maşALLAH gelişmişler.
şimdi ben spor yapıyorum genel itibari ile hem koşu hemde vucüt geliştirme.
kaslarım normal çevremle kıyasladığımda bayağı iyi ve toplu . 2-3 yıldır yapıyorum zaten vucüt geliştirmeyi.
daha önceleri protein tozu kullandım fakat sonrasında bıraktım almadım.

şu nutricina fortine değerlerine baktım belli aralıkta proteinde barındırıyor. sizce bundan faydalanmalımıyım yoksa almamalımıyım.
veya şu aptamil bebek mamaları var onlardada belli oranlarda protein var sizce faydasını görürmüyüm daha önce kullanan sonuç alan varmı acaba?.
not kilo ile sorunum yok şu aşamada.