Hocam bebek maması değilde, ENSURE adlı içeceği kesinlikle öneririm.
Ensure, normalde besi alamayan kanser hastalarına yazılan bir içecektir. Kimyasal deposu değildir.
Kakaolusu Çilek Muz ve Vanilyalısı var ama çileklisi çok güzel
BU ARADA BEDAVA ALMA ŞANSINIZ VAR, NASIL MI?
Tanıdığınız eczanelerden rica edin; Ensure'yi doktorlar koli koli yazmakta. Bildiğim kadarıyla 6 ayda bir alabiliyor hasta. Almadığı zaman eczane çöpe atıyor. 2-3 senedir 3er 4er koli alıyoruz.