Sizce Bu İki Araçtan Hangisini Almalıyım - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Bu İki Araçtan Hangisini Almalıyım
62
●
3.215
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizce Bu İki Araçtan Hangisini Almalıyım
İlk
2
3
4
5
6
7
Anket
Sizce Hangisini Almalıyım
Toplam Katılımcı Sayısı:
73
Sizce Hangisini Almalıyım
1. Araç
%80,82 (59 Oy)
2. Araç
%19,18 (14 Oy)
24-11-2013, 13:43:28
#55
LordHaseky
sazan.avi
24-11-2013, 14:04:37
#56
DipSomaniaKfy
Ülkesi Irak olması lazımdı galiba, daha öncede böyle bir konu açmıştınız hiç bir gelişmede olmadı.Sadece hava yapma,egonuzu tatmin etme duygusuyla açılmış bir konu olarak düşünüyorum. Arkadaşında dediği gibi "sazan.avi".
24-11-2013, 14:35:17
#57
Misafir
https://www.r10.net/off-topic/1066054...maliyim-2.html
2. aynı konu
24-11-2013, 15:30:28
#58
Lone
Kamera nerde nereye el sallıyoruz
24-11-2013, 15:36:16
#59
Ozsoy05
Kullanıcı adınız çok manidar hocam dokunmaz size ikisinide alın
24-11-2013, 16:02:55
#60
mixtapes
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İnsanlar alışmış ülkemizdeki kazık fiyatlara, inanamıyorlar tabi 40bin diyince.
http://www.chevrolet.com/camaro-spor...-zipcode=22222
Bakın bakalım amerika da kaç para türkiyede kaç para.
24-11-2013, 23:07:49
#61
nejat_342
tabi ki 1.
24-11-2013, 23:20:37
#62
sergenyapim
1. araç kazandı
)
25-11-2013, 03:47:34
#63
hedwing
Bence bankacıysanız gerek yok böyle şeylere, alın bir ford focus bakın keyfinize
İlk
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler