Anket Sizce Hangisini Almalıyım
Toplam Katılımcı Sayısı: 73
Sizce Hangisini Almalıyım
1. Araç
%80,82 (59 Oy)
2. Araç
%19,18 (14 Oy)
  • 23-11-2013, 23:36:22
    #19
    Üyeliği durduruldu
    1.araba bence
  • 23-11-2013, 23:36:25
    #20
    Hocam kesinlikle 1.araç
    Duruşu asalet arabanın
    Sesi bile bir başka.

    Bizim burda var 1. araçtan bi tane görüyorum sık sık. Sarı renk ve siyah şeritli. Araç çalıştığı anda bütün gözleri üzerinde topluyor.
  • 23-11-2013, 23:37:32
    #21
    bu iki araç arasında kararsız kalabiliyorsan eğer ikincisi al sana o yakışır.
  • 23-11-2013, 23:39:10
    #22
    Chevrolet Camaro ile kıyasladığınız araç biraz komik olmus

    Camaro tabiki yılların efsanesi
  • 23-11-2013, 23:53:51
    #23
    Ben ikisini birden alıcam .!
  • 24-11-2013, 00:27:11
    #24
    Bekar isen 1 evli isen 2
  • 24-11-2013, 00:28:44
    #25
    ben olsam 2sinide almam. ama bunlar arasında 1. olanı seçerim
  • 24-11-2013, 00:32:34
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 güzel güzel
  • 24-11-2013, 00:41:52
    #27
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu iki araç arasında kararsız kalabiliyorsan eğer ikincisi al sana o yakışır.
    Güzel yazmışsınız hocam elinize sağlık.