Sizce Bu İki Araçtan Hangisini Almalıyım - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Bu İki Araçtan Hangisini Almalıyım
62
●
3.215
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizce Bu İki Araçtan Hangisini Almalıyım
1
2
3
4
5
6
7
Anket
Sizce Hangisini Almalıyım
Toplam Katılımcı Sayısı:
73
Sizce Hangisini Almalıyım
1. Araç
%80,82 (59 Oy)
2. Araç
%19,18 (14 Oy)
23-11-2013, 23:36:22
#19
StormKing
Üyeliği durduruldu
1.araba bence
23-11-2013, 23:36:25
#20
PiSLiCk_06
Hocam kesinlikle 1.araç
Duruşu asalet arabanın
Sesi bile bir başka.
Bizim burda var 1. araçtan bi tane görüyorum sık sık. Sarı renk ve siyah şeritli. Araç çalıştığı anda bütün gözleri üzerinde topluyor.
23-11-2013, 23:37:32
#21
JustRulz
bu iki araç arasında kararsız kalabiliyorsan eğer ikincisi al sana o yakışır.
23-11-2013, 23:39:10
#22
gangan
Chevrolet Camaro ile kıyasladığınız araç biraz komik olmus
Camaro tabiki yılların efsanesi
23-11-2013, 23:53:51
#23
DeLL
Ben ikisini birden alıcam .!
24-11-2013, 00:27:11
#24
ulkunet
Bekar isen 1 evli isen 2
24-11-2013, 00:28:44
#25
UMUT
ben olsam 2sinide almam. ama bunlar arasında 1. olanı seçerim
24-11-2013, 00:32:34
#26
FotoBilgi
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
1 güzel güzel
24-11-2013, 00:41:52
#27
NuhGuleyyupoglu
JustRulz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu iki araç arasında kararsız kalabiliyorsan eğer ikincisi al sana o yakışır.
Güzel yazmışsınız hocam
elinize sağlık.
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler