Anket Sizce Hangisini Almalıyım
Toplam Katılımcı Sayısı: 73
Sizce Hangisini Almalıyım
1. Araç
%80,82 (59 Oy)
2. Araç
%19,18 (14 Oy)
  • 23-11-2013, 23:22:40
    #10
    İlkini alabiliyorsan İkincisini de al içinde kalmasın.
  • 23-11-2013, 23:24:56
    #11
    Kurumsal PLUS
    Tabiki 1
  • 23-11-2013, 23:27:17
    #12
    40.000 tl ise camaro bende alıyım


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 23-11-2013, 23:27:44
    #13
    2013 model camaro nasıl 40.00 oluyor 100 civarlarında olması lazım değil mi ?
  • 23-11-2013, 23:30:30
    #15
    Cameron'un yakıt tüketimini bilseniz 2. Derdiniz

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 23-11-2013, 23:31:39
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1. araba çok havalı
  • 23-11-2013, 23:33:33
    #17
    eee beyler türkiyede araba almak ıcın bır araba fıyatıda vergı vermenız gerekıyor ama bulundugum ülkede vergi olmadıgı ıcın fıyatlar çok uygun
  • 23-11-2013, 23:34:25
    #18
    Bankaci1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eee beyler türkiyede araba almak ıcın bır araba fıyatıda vergı vermenız gerekıyor ama bulundugum ülkede vergi olmadıgı ıcın fıyatlar çok uygun
    Hangi ülke hocam bu ülke
    Türkiye'de 1. aracın fiyatı 200.000 TL