Sizce Bu İki Araçtan Hangisini Almalıyım - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Bu İki Araçtan Hangisini Almalıyım
62
●
3.215
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizce Bu İki Araçtan Hangisini Almalıyım
1
2
3
4
5
6
7
Anket
Sizce Hangisini Almalıyım
Toplam Katılımcı Sayısı:
73
Sizce Hangisini Almalıyım
1. Araç
%80,82 (59 Oy)
2. Araç
%19,18 (14 Oy)
23-11-2013, 23:22:40
#10
arda.dk
İlkini alabiliyorsan İkincisini de al içinde kalmasın.
23-11-2013, 23:24:56
#11
PoyrazHosting
Kurumsal PLUS
Tabiki 1
23-11-2013, 23:27:17
#12
arpej
40.000 tl ise camaro bende alıyım
iPhone 'den
Tapatalk
aracılığı ile gönderildi
23-11-2013, 23:27:44
#13
jackspow
2013 model camaro nasıl 40.00 oluyor 100 civarlarında olması lazım değil mi ?
23-11-2013, 23:29:39
#14
aslantr
http://www.youtube.com/watch?v=Tn4PkmcY9S0
23-11-2013, 23:30:30
#15
mahirtaha
Cameron'un yakıt tüketimini bilseniz 2. Derdiniz
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
23-11-2013, 23:31:39
#16
EmreAkoz
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
1. araba çok havalı
23-11-2013, 23:33:33
#17
Bankaci1
eee beyler türkiyede araba almak ıcın bır araba fıyatıda vergı vermenız gerekıyor ama bulundugum ülkede vergi olmadıgı ıcın fıyatlar çok uygun
23-11-2013, 23:34:25
#18
SpHinX
Bankaci1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eee beyler türkiyede araba almak ıcın bır araba fıyatıda vergı vermenız gerekıyor ama bulundugum ülkede vergi olmadıgı ıcın fıyatlar çok uygun
Hangi ülke hocam bu ülke
Türkiye'de 1. aracın fiyatı 200.000 TL
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler