Anket Sizce Hangisini Almalıyım
Toplam Katılımcı Sayısı: 73
Sizce Hangisini Almalıyım
1. Araç
%80,82 (59 Oy)
2. Araç
%19,18 (14 Oy)
  • 24-11-2013, 02:30:42
    #37
    Boyle komiklikleri off topice acin burasi ticaret alani. Bosa isgal ediyosunuz reportladim


    Tapatalk ile gönderildi
  • 24-11-2013, 02:34:58
    #38
    GBMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen KIA ile Camaro'yu karşılaştırabilecek hayal gücündeysen bence hiç araba alma kardeş.

    + Hangi ülke orası diye 100 tane adam sormuş, cevap vermemiş hala. 40.000 TL camaro nerde olur la , Kafan güzelmiş hayırlı olsun kardeş...
    Sacmaladiginizin farkinda misiniz? Rusya'da yasiyorum, CAMARO 50 bin TL, sifiri 80-90. Turkiye'deki aracim 2011 a4, Rusya'da 2011 kasa 40 bin TL.
  • 24-11-2013, 02:36:41
    #39
    vergisi 22 bin olduğu için kimse alamıyor Ankara da 2013 camaro satan 3 galeri var ilk 120 binden satışı vardı satılmayınca fiyatları 98 bine kadar düştü ama hala satamıyorlar benzin ve vergisini kimse ödemez istediğin kadar zengin ol...
  • 24-11-2013, 02:37:31
    #40
    camaro ile kia kıyaslıyorsanız bence gidin kia'yı alın. Çok arabayla haşır neşir olmadığınıza göre camaro'ya gerekte yok.
  • 24-11-2013, 02:39:34
    #41
    bence de 2. yi alın. Bu karşılaştırmaya böyle bir cevap verilir.
  • 24-11-2013, 02:40:06
    #42
    Ayrica...

    Camaro ile Kia'nin bir modelini kiyaslayan adam araba almaz, amaci havadir. Konu inandirici gelmedi, amac sadece muhabbet gibi geldi.

    NOT: Siz bu arabayi alin, belgeyi gosterin, kendimi suresiz banlattiracagim.
  • 24-11-2013, 02:45:29
    #43
    olsa olsa 40bin tlye Amerika'da bulabilirsiniz zaten araba Amerikan arabası ..
  • 24-11-2013, 03:03:43
    #44
    Camaro ile kia'yı kıyaslamak, mercedesle şahin kıyaslamak gibi
  • 24-11-2013, 03:05:35
    #45
    40.000 TL'ye Camoro nerede olur tabi ki Amerika'da.

    Ben ikisinide alma, alabiliyorsan Mustang al derim..