Sizce Bu İki Araçtan Hangisini Almalıyım - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Bu İki Araçtan Hangisini Almalıyım
62
●
3.215
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizce Bu İki Araçtan Hangisini Almalıyım
1
2
3
4
5
6
7
Anket
Sizce Hangisini Almalıyım
Toplam Katılımcı Sayısı:
73
Sizce Hangisini Almalıyım
1. Araç
%80,82 (59 Oy)
2. Araç
%19,18 (14 Oy)
24-11-2013, 02:30:42
#37
Kungiman
Boyle komiklikleri off topice acin burasi ticaret alani. Bosa isgal ediyosunuz reportladim
Tapatalk
ile gönderildi
24-11-2013, 02:34:58
#38
mewluthday
GBMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen KIA ile Camaro'yu karşılaştırabilecek hayal gücündeysen bence hiç araba alma kardeş.
+ Hangi ülke orası diye 100 tane adam sormuş, cevap vermemiş hala. 40.000 TL camaro nerde olur la , Kafan güzelmiş hayırlı olsun kardeş...
Sacmaladiginizin farkinda misiniz? Rusya'da yasiyorum, CAMARO 50 bin TL, sifiri 80-90. Turkiye'deki aracim 2011 a4, Rusya'da 2011 kasa 40 bin TL.
24-11-2013, 02:36:41
#39
kadir58
vergisi 22 bin olduğu için kimse alamıyor Ankara da 2013 camaro satan 3 galeri var ilk 120 binden satışı vardı satılmayınca fiyatları 98 bine kadar düştü ama hala satamıyorlar benzin ve vergisini kimse ödemez istediğin kadar zengin ol...
24-11-2013, 02:37:31
#40
AtomCmyLMz
camaro ile kia kıyaslıyorsanız bence gidin kia'yı alın. Çok arabayla haşır neşir olmadığınıza göre camaro'ya gerekte yok.
24-11-2013, 02:39:34
#41
Jeep
bence de 2. yi alın. Bu karşılaştırmaya böyle bir cevap verilir.
24-11-2013, 02:40:06
#42
mewluthday
Ayrica...
Camaro ile Kia'nin bir modelini kiyaslayan adam araba almaz, amaci havadir. Konu inandirici gelmedi, amac sadece muhabbet gibi geldi.
NOT: Siz bu arabayi alin, belgeyi gosterin, kendimi suresiz banlattiracagim.
24-11-2013, 02:45:29
#43
OrlUysl
olsa olsa 40bin tlye Amerika'da bulabilirsiniz zaten araba Amerikan arabası ..
24-11-2013, 03:03:43
#44
AyazWeb
Camaro ile kia'yı kıyaslamak, mercedesle şahin kıyaslamak gibi
24-11-2013, 03:05:35
#45
Webcontroller
40.000 TL'ye Camoro nerede olur tabi ki Amerika'da.
Ben ikisinide alma, alabiliyorsan Mustang al derim..
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler