Konu
Sizce Bu İki Araçtan Hangisini Almalıyım
24-11-2013, 02:36:41
#39
kadir58
vergisi 22 bin olduğu için kimse alamıyor Ankara da 2013 camaro satan 3 galeri var ilk 120 binden satışı vardı satılmayınca fiyatları 98 bine kadar düştü ama hala satamıyorlar benzin ve vergisini kimse ödemez istediğin kadar zengin ol...