vergisi 22 bin olduğu için kimse alamıyor Ankara da 2013 camaro satan 3 galeri var ilk 120 binden satışı vardı satılmayınca fiyatları 98 bine kadar düştü ama hala satamıyorlar benzin ve vergisini kimse ödemez istediğin kadar zengin ol...