Sizce Bu İki Araçtan Hangisini Almalıyım - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Bu İki Araçtan Hangisini Almalıyım
62
●
3.215
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizce Bu İki Araçtan Hangisini Almalıyım
1
2
3
4
5
6
7
Anket
Sizce Hangisini Almalıyım
Toplam Katılımcı Sayısı:
73
Sizce Hangisini Almalıyım
1. Araç
%80,82 (59 Oy)
2. Araç
%19,18 (14 Oy)
24-11-2013, 00:43:21
#28
VEGA
Bankaci1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hcm ikiside hemen hemen aynı fiyat Türk Lirsi karşılığı ortalama 40.000
Bedava.
24-11-2013, 00:43:38
#29
ByAkman
Camaro yu daha iyi bir arabayla karşılaştırabilirdiniz camaro tabiki açık ara oy alacaktır
Sent from my NOKIA 3310 using
Tapatalk
24-11-2013, 00:47:36
#30
AsmA
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kardeş hangi ülke ora ya
24-11-2013, 00:49:21
#31
aGeneL
dusunmeden camaro
24-11-2013, 00:51:40
#32
Yenile
Benzin Kaç Para ?
24-11-2013, 00:57:14
#33
MSinaL
Muhtemelen Dubai'dir.
24-11-2013, 00:59:40
#34
GBMedya
Sen KIA ile Camaro'yu karşılaştırabilecek hayal gücündeysen bence hiç araba alma kardeş.
+ Hangi ülke orası diye 100 tane adam sormuş, cevap vermemiş hala. 40.000 TL camaro nerde olur la , Kafan güzelmiş hayırlı olsun kardeş...
24-11-2013, 01:08:57
#35
Naim
40 bin iyimis ulkeyi merak ettim o kadar ucuz oldugunu sanmıyorum
24-11-2013, 02:01:35
#36
Gocmen
1.'nin siyahı varsa kaçırmayın
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler