Ülkesi Irak olması lazımdı galiba, daha öncede böyle bir konu açmıştınız hiç bir gelişmede olmadı.Sadece hava yapma,egonuzu tatmin etme duygusuyla açılmış bir konu olarak düşünüyorum. Arkadaşında dediği gibi "sazan.avi".