Beyaz show eskiden çok iyidi ama artık eski tadında değil. Eğlence programından çok , sohbet programına benziyor. Üstelik hazırladıkları işe yaramaz skeçlerde cabası
3+1 şuanlık çok iyi gidiyor. 3+1 belli bir programa göre gitmediği için çok daha eğlenceli , o an ne yapılması gerekiyorsa onu yapıyolar
Beyaz show eskiden çok iyidi ama artık eski tadında değil. Eğlence programından çok , sohbet programına benziyor. Üstelik hazırladıkları işe yaramaz skeçlerde cabası
3+1 şuanlık çok iyi gidiyor. 3+1 belli bir programa göre gitmediği için çok daha eğlenceli , o an ne yapılması gerekiyorsa onu yapıyolar
zaten ben yaptığı skeçlerini begenmiyorum.
muhabbeti sarıyor
hocam uzun süredir var arkadaşlar 1 ay demiş ama 1 ay dan onceyede dayanıyor 2. sezonu yapıyorlar , galiba o 1ay diyenler ilk sezonu izlememiş
Eski bölümleri izlemenizide tavsiye ederim .
Bu arada dün akşam gülme krizine girdim gerçekten bu adamlar işini en iyi şekilde yapıyorlar . Hele ibrahim , bence geleceği parlak bir oyuncu .
hocam uzun süredir var arkadaşlar 1 ay demiş ama 1 ay dan onceyede dayanıyor 2. sezonu yapıyorlar , galiba o 1ay diyenler ilk sezonu izlememiş
Eski bölümleri izlemenizide tavsiye ederim .
Bu arada dün akşam gülme krizine girdim gerçekten bu adamlar işini en iyi şekilde yapıyorlar . Hele ibrahim , bence geleceği parlak bir oyuncu .