• 06-10-2013, 12:59:55
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diğer adı 3+1 , uzun süredir starda oynuyordu.
    ------------

    Her zaman ki gibi süper bir program oldu , beyaz show , disko kral vs hiç birinde bu kadar güldüğümü ve eğlendiğimi hatırlamıyorum

    Beyaz Show'un eri ayrı hocam
  • 06-10-2013, 13:05:56
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyaz Show'un eri ayrı hocam
    Beyaz show eskiden çok iyidi ama artık eski tadında değil. Eğlence programından çok , sohbet programına benziyor. Üstelik hazırladıkları işe yaramaz skeçlerde cabası

    3+1 şuanlık çok iyi gidiyor. 3+1 belli bir programa göre gitmediği için çok daha eğlenceli , o an ne yapılması gerekiyorsa onu yapıyolar
  • 06-10-2013, 13:23:11
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diğer adı 3+1 , uzun süredir starda oynuyordu.
    ------------

    Her zaman ki gibi süper bir program oldu , beyaz show , disko kral vs hiç birinde bu kadar güldüğümü ve eğlendiğimi hatırlamıyorum
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyaz show eskiden çok iyidi ama artık eski tadında değil. Eğlence programından çok , sohbet programına benziyor. Üstelik hazırladıkları işe yaramaz skeçlerde cabası

    3+1 şuanlık çok iyi gidiyor. 3+1 belli bir programa göre gitmediği için çok daha eğlenceli , o an ne yapılması gerekiyorsa onu yapıyolar
    zaten ben yaptığı skeçlerini begenmiyorum.
    muhabbeti sarıyor

    ama en sevdiğim skeçleride yok değil


    http://www.youtube.com/watch?v=Yu3HpuUJTIk
  • 06-10-2013, 16:23:12
    #13
    hocam uzun süredir var arkadaşlar 1 ay demiş ama 1 ay dan onceyede dayanıyor 2. sezonu yapıyorlar , galiba o 1ay diyenler ilk sezonu izlememiş
    Eski bölümleri izlemenizide tavsiye ederim .
    Bu arada dün akşam gülme krizine girdim gerçekten bu adamlar işini en iyi şekilde yapıyorlar . Hele ibrahim , bence geleceği parlak bir oyuncu .
  • 06-10-2013, 16:45:25
    #14
    Yok izledimde tarihleri karıştırdım zaman ne çabuk geçiyo : D
    Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam uzun süredir var arkadaşlar 1 ay demiş ama 1 ay dan onceyede dayanıyor 2. sezonu yapıyorlar , galiba o 1ay diyenler ilk sezonu izlememiş
    Eski bölümleri izlemenizide tavsiye ederim .
    Bu arada dün akşam gülme krizine girdim gerçekten bu adamlar işini en iyi şekilde yapıyorlar . Hele ibrahim , bence geleceği parlak bir oyuncu .