Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyaz Show'un eri ayrı hocam
Beyaz show eskiden çok iyidi ama artık eski tadında değil. Eğlence programından çok , sohbet programına benziyor. Üstelik hazırladıkları işe yaramaz skeçlerde cabası

3+1 şuanlık çok iyi gidiyor. 3+1 belli bir programa göre gitmediği için çok daha eğlenceli , o an ne yapılması gerekiyorsa onu yapıyolar