hocam uzun süredir var arkadaşlar 1 ay demiş ama 1 ay dan onceyede dayanıyor 2. sezonu yapıyorlar , galiba o 1ay diyenler ilk sezonu izlememiş
Eski bölümleri izlemenizide tavsiye ederim .
Bu arada dün akşam gülme krizine girdim gerçekten bu adamlar işini en iyi şekilde yapıyorlar . Hele ibrahim , bence geleceği parlak bir oyuncu .