diğer adı 3+1 , uzun süredir starda oynuyordu.
------------
Her zaman ki gibi süper bir program oldu , beyaz show , disko kral vs hiç birinde bu kadar güldüğümü ve eğlendiğimi hatırlamıyorum
Beyaz show eskiden çok iyidi ama artık eski tadında değil. Eğlence programından çok , sohbet programına benziyor. Üstelik hazırladıkları işe yaramaz skeçlerde cabası
3+1 şuanlık çok iyi gidiyor. 3+1 belli bir programa göre gitmediği için çok daha eğlenceli , o an ne yapılması gerekiyorsa onu yapıyolar
zaten ben yaptığı skeçlerini begenmiyorum.
muhabbeti sarıyor
ama en sevdiğim skeçleride yok değil
http://www.youtube.com/watch?v=Yu3HpuUJTIk