• 06-10-2013, 01:43:00
    #1
    Üyeliği durduruldu

    yeteneksizsiniz den hemen sonra 3 adam başladı tek izleyen ben değilim heralde ?

    Bu üclü yakıştımı dersiniz arkadaşlar ?

    Tabi canlı yayının vermiş olduğu heyecanı belli ettiler kolay değil abi
    Adam sucuk gibi terliyordu ama programı hiç sıkılmadan izledim helal olsun.

    Ve arkadaşlar ne zamandır var program ben ilk kez bu akşam gördüm ?
  • 06-10-2013, 01:52:13
    #2
    Eski dekor biraz daha iyidi.İbo geleceğin yıldızlarından
  • 06-10-2013, 01:52:31
    #3
    Yeni başladı, bende izledim gayet eğlenceliydi
  • 06-10-2013, 01:53:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    KEMO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski dekor biraz daha iyidi.İbo geleceğin yıldızlarından
    hocam program ne zamandır var ben yeni sanıyordum ilk defa izledim de
  • 06-10-2013, 01:56:47
    #5
    Daha yeni 1 ay oldu herhalde eski bölümlerini buradan izleyebilirsin

    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam program ne zamandır var ben yeni sanıyordum ilk defa izledim de
  • 06-10-2013, 01:57:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam program ne zamandır var ben yeni sanıyordum ilk defa izledim de
    diğer adı 3+1 , uzun süredir starda oynuyordu.
    ------------

    Her zaman ki gibi süper bir program oldu , beyaz show , disko kral vs hiç birinde bu kadar güldüğümü ve eğlendiğimi hatırlamıyorum
  • 06-10-2013, 12:04:48
    #7
    3+1 e bir kaç kez denk gelmiştim, izlemiştim. Başımı ağrıtmışlardı. Hepsi bir ağızdan konuşuyodu. Sırayla konuşmayı birbirlerini dinlemeyi öğrenmeliler bence.
  • 06-10-2013, 12:15:54
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Program iyi güzel de, sürekli "aynı evdeymişiz gibi dimi ibo " " sohbetimiz ev tadında oldu eser"
    Sürekli "ev" ... abuk sabuk bir şekilde vurguladıkları zaman kanalı değiştiriyorum
  • 06-10-2013, 12:20:28
    #9
    Bence çok başarılılar.. Severek izliyorum özellikle dünkü bölüm bombaydı