hocam program ne zamandır var ben yeni sanıyordum ilk defa izledim de
diğer adı 3+1 , uzun süredir starda oynuyordu.
------------
Her zaman ki gibi süper bir program oldu , beyaz show , disko kral vs hiç birinde bu kadar güldüğümü ve eğlendiğimi hatırlamıyorum