Program iyi güzel de, sürekli "aynı evdeymişiz gibi dimi ibo " " sohbetimiz ev tadında oldu eser"
Sürekli "ev" ... abuk sabuk bir şekilde vurguladıkları zaman kanalı değiştiriyorum