yeteneksizsiniz den hemen sonra 3 adam başladı tek izleyen ben değilim heralde ?

Bu üclü yakıştımı dersiniz arkadaşlar ?

Tabi canlı yayının vermiş olduğu heyecanı belli ettiler kolay değil abi
Adam sucuk gibi terliyordu ama programı hiç sıkılmadan izledim helal olsun.

Ve arkadaşlar ne zamandır var program ben ilk kez bu akşam gördüm ?