Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
diğer adı 3+1 , uzun süredir starda oynuyordu.
------------

Her zaman ki gibi süper bir program oldu , beyaz show , disko kral vs hiç birinde bu kadar güldüğümü ve eğlendiğimi hatırlamıyorum

Beyaz Show'un eri ayrı hocam