Hayatımın anlamına attığım o mesaj
39
●3.975
- 27-08-2013, 00:23:43cevap geldi mi? aynı durumları ben de yaşadım gibi. kendimi gördüm sanki. ama olmuyor be hocam nebilim karışık işler..
- 27-08-2013, 00:33:56Hayır hocam henüz gelmedi, evet çoğu kişinin başına gelmiştir.loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsan bir kişi üzerinde hayaller kurup onun gerçekleşmemesi insana çok dokunuyor.
Eğer bu kişi gerçekten sevmiş ise yarasıyla birlikte kalbinin bir köşesinde ömrü boyunca yaşamak zorunda kalabiliyor ne yazıkki. - 27-08-2013, 00:45:53hiçte öyle birşey yok... herşeyi göze aldığım birisi vardı... onun için 3 e tek kavga ettiğim mideden ve karaciğerinde rahatsızdı.. defalarca nakil teklif ettiğim birisi vardı... ayrıldık.. oturdum bir düşündüm... dedim farzetki çok sevdiğin bir arkadaşınla tartıştın ve küstün oturup ağlarmıydın ? yok... ya da o şimdi senin için oturup ağlıyormu ? bilmiyorum ama ağlamıyordur heralde... peki üzülsem ağlasam zırlasam geri dönermi ? yok... bunun kime zararı olur ? bana... diye düşünerekten, hayatımı yaşamaya karar verdim... ayrıldıktan sonra 1 kere bile ağlamadım zırlamadım.... senin yaptığını bende yaptım ileride pişmanlık duymamak adına.istemedi. efendiliğimizi ağır başlılığımızı koruduk. arkasından sürünmedik. dimdik ayaktayız allaha şükür... sonuç olarak üzülen kim ? o.. profilinde üzgün durumlar paylaşan kim ? o....HuluStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ha bazen banada geliyorlar. 2 dk hüzünleniyorum sonra kaldığım yerden devam...
pes etme.. bırakma kendini... hayatını yaşa... - 27-08-2013, 00:58:50Hocam lafı ağzımdan aldınız. Bende sizinle aynı durumdayızBy_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takmamak ve düşünmemek en iyisi
- 27-08-2013, 03:17:22Sen umudunu yeşertmek yada yitirmek için gönlünden geçenleri yazıp göndermişsin. İşin kötüsü umudun bu sefer cevabı bekleyecek ve belki de o cevap hiç gelmeyecek.
Aşk'ın varlığı bir dert , yokluğu ayrı dert - 27-08-2013, 05:58:47Sonuna kadar katılıyorum.DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan benim için en önemlisi olumlu yada olumsuz cevabın gelmesi.
Sonrasını duruma göre planlamak en mantıklısı. - 27-08-2013, 09:42:17Geçmişi Yad etme
Geleceği Hayal Etme
Bugününü Berbat etme ' diye bir söz hatırlıyorum. geçmiş geçmişte kaldı ümidinizi kırmak istemem ama 2,5 yıl mı geçti yazdınız yani şimdi insanlar 2 dk'da unutuyor birbirlerini bence kendinize yeni bir yol haritası çizin ve kendinizi bu çıkmaz sokağa vurmayın. yaşandı bitti eyvallah diyip yola devam edin. ara sıra aklınıza gelir biraz eskileri yad edersiniz vs ama sonuçta herkes yoluna diyip geçer gidersiniz. - 07-09-2013, 02:02:58iyi geceler hocam cevap verdi mi yazdığınız kişi umarım vermiştir iyi gecelerHuluStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takmamak ve düşünmemek en iyisi