• 26-08-2013, 23:44:21
    #10
    Kardeşim çok anlamlı ve güzel yazmışsın gerçekten.
  • 27-08-2013, 00:23:43
    #11
    cevap geldi mi? aynı durumları ben de yaşadım gibi. kendimi gördüm sanki. ama olmuyor be hocam nebilim karışık işler..
  • 27-08-2013, 00:33:56
    #12
    loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevap geldi mi? aynı durumları ben de yaşadım gibi. kendimi gördüm sanki. ama olmuyor be hocam nebilim karışık işler..
    Hayır hocam henüz gelmedi, evet çoğu kişinin başına gelmiştir.
    İnsan bir kişi üzerinde hayaller kurup onun gerçekleşmemesi insana çok dokunuyor.
    Eğer bu kişi gerçekten sevmiş ise yarasıyla birlikte kalbinin bir köşesinde ömrü boyunca yaşamak zorunda kalabiliyor ne yazıkki.
  • 27-08-2013, 00:45:53
    #13
    HuluStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır hocam henüz gelmedi, evet çoğu kişinin başına gelmiştir.
    İnsan bir kişi üzerinde hayaller kurup onun gerçekleşmemesi insana çok dokunuyor.
    Eğer bu kişi gerçekten sevmiş ise yarasıyla birlikte kalbinin bir köşesinde ömrü boyunca yaşamak zorunda kalabiliyor ne yazıkki.
    hiçte öyle birşey yok... herşeyi göze aldığım birisi vardı... onun için 3 e tek kavga ettiğim mideden ve karaciğerinde rahatsızdı.. defalarca nakil teklif ettiğim birisi vardı... ayrıldık.. oturdum bir düşündüm... dedim farzetki çok sevdiğin bir arkadaşınla tartıştın ve küstün oturup ağlarmıydın ? yok... ya da o şimdi senin için oturup ağlıyormu ? bilmiyorum ama ağlamıyordur heralde... peki üzülsem ağlasam zırlasam geri dönermi ? yok... bunun kime zararı olur ? bana... diye düşünerekten, hayatımı yaşamaya karar verdim... ayrıldıktan sonra 1 kere bile ağlamadım zırlamadım.... senin yaptığını bende yaptım ileride pişmanlık duymamak adına.istemedi. efendiliğimizi ağır başlılığımızı koruduk. arkasından sürünmedik. dimdik ayaktayız allaha şükür... sonuç olarak üzülen kim ? o.. profilinde üzgün durumlar paylaşan kim ? o....

    ha bazen banada geliyorlar. 2 dk hüzünleniyorum sonra kaldığım yerden devam...


    pes etme.. bırakma kendini... hayatını yaşa...
  • 27-08-2013, 00:58:50
    #14
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiçte öyle birşey yok... herşeyi göze aldığım birisi vardı... onun için 3 e tek kavga ettiğim mideden ve karaciğerinde rahatsızdı.. defalarca nakil teklif ettiğim birisi vardı... ayrıldık.. oturdum bir düşündüm... dedim farzetki çok sevdiğin bir arkadaşınla tartıştın ve küstün oturup ağlarmıydın ? yok... ya da o şimdi senin için oturup ağlıyormu ? bilmiyorum ama ağlamıyordur heralde... peki üzülsem ağlasam zırlasam geri dönermi ? yok... bunun kime zararı olur ? bana... diye düşünerekten, hayatımı yaşamaya karar verdim... ayrıldıktan sonra 1 kere bile ağlamadım zırlamadım.... senin yaptığını bende yaptım ileride pişmanlık duymamak adına.istemedi. efendiliğimizi ağır başlılığımızı koruduk. arkasından sürünmedik. dimdik ayaktayız allaha şükür... sonuç olarak üzülen kim ? o.. profilinde üzgün durumlar paylaşan kim ? o....

    ha bazen banada geliyorlar. 2 dk hüzünleniyorum sonra kaldığım yerden devam...


    pes etme.. bırakma kendini... hayatını yaşa...
    Hocam lafı ağzımdan aldınız. Bende sizinle aynı durumdayız Takmamak ve düşünmemek en iyisi
  • 27-08-2013, 03:17:22
    #15
    Sen umudunu yeşertmek yada yitirmek için gönlünden geçenleri yazıp göndermişsin. İşin kötüsü umudun bu sefer cevabı bekleyecek ve belki de o cevap hiç gelmeyecek.

    Aşk'ın varlığı bir dert , yokluğu ayrı dert
  • 27-08-2013, 05:58:47
    #16
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen umudunu yeşertmek yada yitirmek için gönlünden geçenleri yazıp göndermişsin. İşin kötüsü umudun bu sefer cevabı bekleyecek ve belki de o cevap hiç gelmeyecek.

    Aşk'ın varlığı bir dert , yokluğu ayrı dert
    Sonuna kadar katılıyorum.
    Şuan benim için en önemlisi olumlu yada olumsuz cevabın gelmesi.

    Sonrasını duruma göre planlamak en mantıklısı.
  • 27-08-2013, 09:42:17
    #17
    Geçmişi Yad etme
    Geleceği Hayal Etme
    Bugününü Berbat etme
    ' diye bir söz hatırlıyorum. geçmiş geçmişte kaldı ümidinizi kırmak istemem ama 2,5 yıl mı geçti yazdınız yani şimdi insanlar 2 dk'da unutuyor birbirlerini bence kendinize yeni bir yol haritası çizin ve kendinizi bu çıkmaz sokağa vurmayın. yaşandı bitti eyvallah diyip yola devam edin. ara sıra aklınıza gelir biraz eskileri yad edersiniz vs ama sonuçta herkes yoluna diyip geçer gidersiniz.
  • 07-09-2013, 02:02:58
    #18
    HuluStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, nasılsın? Umarım iyisindir.

    Ben bunu çok düşündüm 2 seneden fazla uzun zaman oldu ve ileride pişman olmamak
    için sana son birkaç şey yazmak istedim amacım buydu..
    Yani net konuşayım beni bilirsin o kadar atraksiyona gerek yok aslında,
    her ne kadar geçmişte birşeyler paylaşabilmeye çalışıp zaman geçirmiş olsakta benim için hep farklıydın.

    Sana hep iyi niyetle yaklaştım, seni ciddi anlamda ne
    incitecek birşey yaptım nede kendimden nefret ettirebilecek kadar büyük bir yanlış.
    Asıl cevabını istediğim sorumu sormak istiyorum buna iyi veya kötü cevap vermek zorundasın.

    Zorundasın çünkü sana bu yazdıklarımı yanyana olamasakta
    aklımda ve kalbimde hayatımın büyük bir parçası olduğun için yazıyorum.
    Cevap vermeyecek kadar gözünde değersiz olduğumu
    düşünmüyorum çünkü bu hakedecek hiçbirşey yapmadım.

    Bundan sonraki hayatında eskisi gibi tekrar bana yerin varsa lütfen bunu kısa süre içerisinde bana söyle,
    çünkü bilirsin hayat bu bazı şeyler geç kalınmadan söylenmeli.
    Şunu tekrar belirtiyorum hayatımın geri kalanında pişman olmamak
    için bunu sana son defa dile getirmek zorundayım.
    Ben seni seviyorum ve ömrüm boyunca bu böyle olacak.

    Bana vereceğin olumsuz cevap bu gerçeği değiştirmeyecek sadece
    umudumu kesip hayatıma bu şekilde devam edeceğim ve belkide sevmediğim biriyle evleneceğim.

    Ha bu arada geçen sene amerikaya gittiğini duydum, sanırım okul için.
    Kendine oralarda iyi bak.

    Not: Ayrılıktan 2.5 sene sonra attığım ilk mesajdır.

    Okuduğunuz için teşekkürler. Şuan çok farklı duygular içerisindeyim bunu buraya yazmamın sebebi sizleri samimi gördüğümdendir.
    5 yıldır forum üyesiyim sonuçta.
    iyi geceler hocam cevap verdi mi yazdığınız kişi umarım vermiştir iyi geceler