Geçmişi Yad etme
Geleceği Hayal Etme
Bugününü Berbat etme
' diye bir söz hatırlıyorum. geçmiş geçmişte kaldı ümidinizi kırmak istemem ama 2,5 yıl mı geçti yazdınız yani şimdi insanlar 2 dk'da unutuyor birbirlerini bence kendinize yeni bir yol haritası çizin ve kendinizi bu çıkmaz sokağa vurmayın. yaşandı bitti eyvallah diyip yola devam edin. ara sıra aklınıza gelir biraz eskileri yad edersiniz vs ama sonuçta herkes yoluna diyip geçer gidersiniz.