Sen umudunu yeşertmek yada yitirmek için gönlünden geçenleri yazıp göndermişsin. İşin kötüsü umudun bu sefer cevabı bekleyecek ve belki de o cevap hiç gelmeyecek.

Aşk'ın varlığı bir dert , yokluğu ayrı dert