• 26-08-2013, 03:56:38
    #1
    ...
  • 26-08-2013, 04:15:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Güzel olmuş içinden geçenleri yazdığın belli
  • 26-08-2013, 04:24:12
    #3
    guzel yazmissin, umarim olumlu bir cevap alirsin. bunu okuyunca su siir geldi aklima :
    http://www.youtube.com/watch?v=vkWBRNR4TNc
  • 26-08-2013, 04:47:35
    #4
    az dertleşek mi hulu
  • 26-08-2013, 08:29:24
    #5
    Ne kadar süredir ayrısın? Her şey sıcağı sıcağınadır ilişkide. Üzerinden zaman geçen yarım ilişkiler geriye dönülmez sonuçlar doğurur.
  • 26-08-2013, 20:04:13
    #6
    netkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar süredir ayrısın? Her şey sıcağı sıcağınadır ilişkide. Üzerinden zaman geçen yarım ilişkiler geriye dönülmez sonuçlar doğurur.
    2 buçuk sene oldu. evet haklısınız.
  • 26-08-2013, 23:02:25
    #7
    "Geçmişi düşünerek kaçırmışım hayatı" diye bir söz var. Yeni birisini bulamıyor veya bulmak istemiyor olmandan dolayı oluşan eski sevgiliye geri dönüş bunalımları. Bunları aşman için yeni sosyal aktiviteler yapman gerekiyor. Geçmiş geçmişte kalmıştır. İş, arkadaş; helalinden bir evlilik vb.
  • 26-08-2013, 23:12:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Helal olsun keke cesaret lazım biraz da bende seninle aynı durumdayım
  • 26-08-2013, 23:14:15
    #9
    Seven insan değerlidir kardeş, sevmeyen okur siler geçer