HuluStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, nasılsın? Umarım iyisindir.

Ben bunu çok düşündüm 2 seneden fazla uzun zaman oldu ve ileride pişman olmamak
için sana son birkaç şey yazmak istedim amacım buydu..
Yani net konuşayım beni bilirsin o kadar atraksiyona gerek yok aslında,
her ne kadar geçmişte birşeyler paylaşabilmeye çalışıp zaman geçirmiş olsakta benim için hep farklıydın.

Sana hep iyi niyetle yaklaştım, seni ciddi anlamda ne
incitecek birşey yaptım nede kendimden nefret ettirebilecek kadar büyük bir yanlış.
Asıl cevabını istediğim sorumu sormak istiyorum buna iyi veya kötü cevap vermek zorundasın.

Zorundasın çünkü sana bu yazdıklarımı yanyana olamasakta
aklımda ve kalbimde hayatımın büyük bir parçası olduğun için yazıyorum.
Cevap vermeyecek kadar gözünde değersiz olduğumu
düşünmüyorum çünkü bu hakedecek hiçbirşey yapmadım.

Bundan sonraki hayatında eskisi gibi tekrar bana yerin varsa lütfen bunu kısa süre içerisinde bana söyle,
çünkü bilirsin hayat bu bazı şeyler geç kalınmadan söylenmeli.
Şunu tekrar belirtiyorum hayatımın geri kalanında pişman olmamak
için bunu sana son defa dile getirmek zorundayım.
Ben seni seviyorum ve ömrüm boyunca bu böyle olacak.

Bana vereceğin olumsuz cevap bu gerçeği değiştirmeyecek sadece
umudumu kesip hayatıma bu şekilde devam edeceğim ve belkide sevmediğim biriyle evleneceğim.

Ha bu arada geçen sene amerikaya gittiğini duydum, sanırım okul için.
Kendine oralarda iyi bak.

Not: Ayrılıktan 2.5 sene sonra attığım ilk mesajdır.

Okuduğunuz için teşekkürler. Şuan çok farklı duygular içerisindeyim bunu buraya yazmamın sebebi sizleri samimi gördüğümdendir.
5 yıldır forum üyesiyim sonuçta.
iyi geceler hocam cevap verdi mi yazdığınız kişi umarım vermiştir iyi geceler