• 23-08-2013, 19:25:34
    #10
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    akıllı sayaç varsa 10 dan sonra indirimli oluyor elektrik biliyorsunuz, siz hep gündüz vakti kullanıyorsanız normaldir,
  • 23-08-2013, 19:51:44
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    a sınıfı olayı dicem ama okadar fark ettırdıgını sanmıyorum. Bizim eski olan 14500 lük split klima da neticede a sınıfı değil.

    Son ay elektrik faturası :d
    sayacınız bozuk sizin olmaz bu kadar

    gerçekten aşırı az geliyor..
  • 23-08-2013, 20:01:42
    #12
    olgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sayacınız bozuk sizin olmaz bu kadar

    gerçekten aşırı az geliyor..
    Apartmandakilerin ne kadar geliyor diye sordum anneme az önce. 100 120 lira geliyormuş. Ama genelde tek çocuklu veya çocuksuz insanlar yaşıyor. Bizim her oda da klima + tv + bilgisayar var nerdeyse. Neyse ihbar etmeyin yine de siz
  • 23-08-2013, 21:02:17
    #13
    Klimada bir problem vardır muhakkak. 2 klima neredeyse 24 saat çalışıyor aylık 350-400 lira gibi bir fatura geliyor. Kontrol ettirmenizde fayda var.

    Edit: Fatura kesmeye gelen çalışanlar yanlışlıklar yapabiliyor faturayıda kontrol ettirmenizde fayda var.
  • 23-08-2013, 21:55:53
    #14
    Aile arkadaşımız mitsubishi klima aldı 12 binlik 5 bin liraya satan firma garanti verdi 7/24 çalıştırın fatura 30 tl geçmez demiş geçerse klimayi hediye ederiz demiş. Ne kadar doğru bilemiyorum tabi çok yakmış
  • 24-08-2013, 01:09:01
    #15
    Üyeliği durduruldu
    By_tozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aile arkadaşımız mitsubishi klima aldı 12 binlik 5 bin liraya satan firma garanti verdi 7/24 çalıştırın fatura 30 tl geçmez demiş geçerse klimayi hediye ederiz demiş. Ne kadar doğru bilemiyorum tabi çok yakmış

    hangi modeli acaba hocam öğrenebilirmiyiz
  • 24-08-2013, 01:11:37
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Elektriğe %100 zam geliyorsa yakar..
  • 24-08-2013, 04:23:13
    #17
    Sürekli çalışan klima bu kadar fazla yakmaz. Bizim evde klimaların çalışmadığını görmedim hiç. Gece gündüz açık ve 2 klima birden çalışıyor. 160-200 civarı geliyor. Fakat komşulardan da gördüm bazıları sıcaklayınca açıp serinleyip kapatıyor vs sürekli aç kapa aç kapalarda daha fazla yaktığını duydum.
  • 24-08-2013, 04:26:01
    #18
    Daikin var bizdede 12000 btu gunluk 10 saat acik kaldiginda bile 80 tl yi gecmiyor.