Bu Klima Bu Kadar Yakarmı Anasını Satayım
18
●5.280
- 23-08-2013, 19:51:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sayacınız bozuk sizin olmaz bu kadarMaharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

gerçekten aşırı az geliyor.. - 23-08-2013, 20:01:42Apartmandakilerin ne kadar geliyor diye sordum anneme az önce. 100 120 lira geliyormuş. Ama genelde tek çocuklu veya çocuksuz insanlar yaşıyor. Bizim her oda da klima + tv + bilgisayar var nerdeyse. Neyse ihbar etmeyin yine de sizolgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2013, 01:09:01Üyeliği durdurulduBy_tozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangi modeli acaba hocam öğrenebilirmiyiz - 24-08-2013, 04:23:13Sürekli çalışan klima bu kadar fazla yakmaz. Bizim evde klimaların çalışmadığını görmedim hiç. Gece gündüz açık ve 2 klima birden çalışıyor. 160-200 civarı geliyor. Fakat komşulardan da gördüm bazıları sıcaklayınca açıp serinleyip kapatıyor vs sürekli aç kapa aç kapalarda daha fazla yaktığını duydum.

