Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
a sınıfı olayı dicem ama okadar fark ettırdıgını sanmıyorum. Bizim eski olan 14500 lük split klima da neticede a sınıfı değil.

Son ay elektrik faturası :d
sayacınız bozuk sizin olmaz bu kadar

gerçekten aşırı az geliyor..