Konu
Bu Klima Bu Kadar Yakarmı Anasını Satayım
23-08-2013, 19:51:44
#11
olgacveysel
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Maharaja adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
a sınıfı olayı dicem ama okadar fark ettırdıgını sanmıyorum. Bizim eski olan 14500 lük split klima da neticede a sınıfı değil.
Son ay elektrik faturası :d
sayacınız bozuk sizin olmaz bu kadar
gerçekten aşırı az geliyor..